Szervizfutár

A futár házhoz megy a meghibásodott készülékért és javítva , fertőtlenítve viszi vissza!

Hogyan működik a 

SZERVÍZFUTÁR ?


Futárrendelés

Futárrendeléshez töltsd ki a fenti űrlapot , és a MEGRENDELEM gomb megnyomásával el is indíthatod a folyamatot.Ezután rövidesen felveszem Veled a kapcsolatot és egyeztetünk.

A "Postacímed" részt kérlek pontosan töltsd ki, irányítószám / város / utca és házszám kötelező, az emelet, ajtó, kapu és egyéb információkra is szükség lehet, mindent érdemes feltüntetni, amivel könnyebben beazonosítható a címed!

Csomagolás és szállítás

A beküldött termékeket gondosan csomagold be, hogy szállítás közben ne sérüljön.  A futár csak abban az esetben veszi át, ha megfelelő csomagolásban van, a karton doboz szinte minden esetben elfogadható. A csomagolásról neked kell gondoskodnod, a címzést már a futár végzi. A futárdíjat  előre utalással vagy bankkártyás fizetéssel is rendezheted, de csomagfelvételkor a futárnak is fizethető . A beszállítás 2-3 munkanap is lehet!

A dobozban legyen pontos hibaleírás és elérhetőség minden esetben! Élő telefonos elérhetőség a gyorsabb egyeztetés miatt. A  javítás és a visszaszállítás csak sikeres egyeztetést követően történik meg.

Kiegészítőkre (védőtokok, telefondíszek, stb.), SIM-kártyákra, memóriakártyákra nincs szükség, ezeket küldés előtt kérjük távolítsd el. Töltő, adatkábel, dokkoló csak abban az esetben kellhet, ha töltéssel kapcsolatos probléma áll fenn és nem lehet egyértelműen kizárni, hogy mi okozza a hibát. ÁFÁ-s számla igényedet kérjük előre jelezd, de legkésőbb a javítással kapcsolatos telefonos egyeztetésnél! Utólag nem áll módomban változtatni az elkészült számlán!

A csomag beérkezése hozzám akár 2 munkanap is lehet!

Javítás és visszaküldés

A beérkezett készülékek javítása érkezési sorrendben történik! A szükséges javításokról a bevizsgálást követően tájékoztatlak. Konkrét árajánlatot csak ezután tudok adni!

Az elfogadott árajánlat és javítás után az eszközödet futárral juttatom vissza. A futárnál lehet fizetni készpénzzel, vagy bankkártyával is. Természetesen az előreutalásos vagy távoli bankkártyás fizetés is megoldható a csomag kiküldése előtt. Sikertelen kézbesítés esetén a futár a következő munkanapon megkísérli a csomagot újra kiszállítani. Amennyiben nem tudod átvenni a csomagot, a futárszolgálat ügyfélszolgálatán egyeztethetsz a lehetőségekről!

Ha a futár nem tudja kézbesíteni a csomagot ismételten sem, úgy visszaszállításra kerül hozzám. Az ismételt visszaküldés díja ebben az esetben hozzáadódik a már számlázott javítás  költségéhez. A visszaérkező csomagokat sikertelen kézbesítés vagy elérhetetlen címzett esetén 30 napig tárolom, azután megsemmisítésre kerülnek.

Biztosítva van a csomagom? Ugye nem fog megsérülni?

Eltűnt vagy sérült csomagunk a gondos csomagolásunknak köszönhetően még nem volt egyszer sem. Futárszolgálatunk 150 000 Ft-ig automatikusan biztosítja az összes csomagot. Ezen érték felett lehetőség van extra biztosítás kötésére.